Pages

Saturday, September 17, 2011

HappyBirthdayToMe~ **Updated**


Alhamdullilah. Dia masih memberi kesempatan kepada aku untuk menikmati usia yang semakin bertambah. Hari ni aku genap 24 tahun. Alhamdullilah, keranaNya masih memberi kesempatan untuk menikmati segala nikmatNya. Alhamdullilah. Alhamdullilah. Alhamdullilah.

Hari ni banyak sangat dapat wish dari Facebook, SMS, orang call.. banyak sangat! Terima kasih sebab masih mengingati salah satu tarikh istimewa dalam hidupku. TerimaKasih semua!

I can no other answer make, but, thanks, and thanks.
- William Shakespeare -


Celebration?? tak la meriah sangat.. tapi sangat bermakna!

1. Celebrate dengan family. Mama masak mee goreng + ayam goreng. Then ada Cheese Cake! SukaSangat! Thanks to all my family... HeartThemSoMuch!

2. Celebrate dengan insan yang aku anggap kawan+kakak yang baek! Kawan se office jugak! hehehe... MemZaharah. Dia belanja makan ketam dekat AnjungKetam! Sedap sangat! Thanks love!

Wish? (** terfikir setelah seseorang bertanya.. WhatIsYourBirthdayWish? **)

Sebenarnya tak pernah lagi terfikir pasal BirthdayWish ni. Tapi cuma satu ku harapkan. Kebahagian kepada IbuBapaku, AdikBeradikku, SahabatHandaiku, KawanKawanKu, dan diriku. Ku harapkan aku dimurahkan rezeki, sihat tubuh badan, ehem! cepat dapat jodoh , hehehe... Yang lain, semua ku serahkan kepada Penciptaku. Kerana perancangan terbaik datangnya daripada-Nya.

** ada gambar sebenarnya, tapi aku malas nak upload. Yang penting aku nak publish jugak post ni malam ni. Laen kali aku update dengan gambar k **

.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.


** Okey, da ada gambar. Then.. enjoy! **


** FromMyFamily**



**WithTheCandels**



**ThanksForTheCrabs love~ **




- I'mWaitingForNext 17September -


- LotsOfLove -

No comments: