Pages

Wednesday, March 17, 2010

Novel Ku dah Sampai~

16 Mac 2010

Pagi yang biasa dalam opis ku. Senyap. dan. Sunyi. Hari ni ak tetap menunggu pangilan daripada Pos Labuan untuk memaklumkan "ketibaan" novel yang ku tunggu-tunggu...

Dalam jam 9 lbih..tba2 ak dapat idea dr Post cik KN. Cik KN sertakan No Ruj. Pos dkt ahli-ahli laen.. so, aku pun mintak la No Ruj pos aku..hikhik! Pastu, aku taip "Pos Malaysia" dkt Google...Then, prgi link "Track & Trace"... then, msukkan no ruj, na... "Dispacth to 87000" maksudnya da smpai!!!


Blik kerja, ak tak sbar da...dlm kreta, trus buka bungkusan novel tu1 punya la aku puas hati..setelah sekian lama menunggu, akhirnya dapat jgk!!!



Thanks KN, Heart KN!















1 comment:

Anonymous said...

uish, cantiknya novel.. byknya novel.. mak aiii!!

jeles i u... mak aii!! bha pa lg, jan lupa pass2 sma aku ah abis ko baca.. muahahah

mak aiii!! (trade mark johan)