Pages

Monday, March 22, 2010

Air Oh Air!

Teringat zaman2 time dkt "universitas" dlu..hehehe. Bukan sebab xda air, tp mls mengatasi segala-galnya.. hikhik~

Tapi post kali ni memang atas sebab kekurangan air di Labuan dan memaksa aku meneruskan hajat ini~ hehehe..

Jam 6.30 am aku dah brtolakl dari rumah.. berbekalkan dua bakul penuh himpunan 4 hari, "Downy Antibac", RM yang mencukupi, Novel "2 X 5", Kaki Novel, myLuvly Bubly Choc Shake HB! n mere purple W380i aku meredah pagi brsama mama n babah~ reason seawal ini, aku mls mo trun balik-balik.. lgi pun mama mo pgi pasar!

Aku datang pasar awal.. tpi lma di kreta. Dalam jam 7.45 am, bru aku gerak ke tempat operasiku.. msuk ja sna.. cakap-cakap jap dgn org dlm kdai tu n then, aku mula kan operasi! Memandangkan baju yang melambak-lambak.. so, aku decide, aku mo gna 2 mesin!! satu yang besar.. satu yang kecil...


Tunggu...tunggu...n tunggu..


45 minit pastu.. siap! Happy sgt2..sbb slama benda2 ni dirumah sakit sgguh mata memandang! tu blom lagi msuk kes stress tgok benda timbun! Semuanya gara-gara tiada AIR!!!!



MesinKecikCikit~

MesinKiraBesar~

PenemanKu~

- E.N.D -


No comments: