Pages

Thursday, June 2, 2011

ForReal.


Bismillah..

Perasaan bercampur baur. Fikiran melayang-layang. Mati tingkah laku. Hati diam membeku.

Semuanya menjadi satu. Apa yang harus dilakukan? Apa respon terbaek? Aku tak tahu. Alhamdullilah. Semuanya kembali kepada Penciptaku. Aku hanya insan/ hamba Allah yang biasa, yang lemah dan insan yang banyak melakukan kesilapan. Bukan seorang manusia yang
sebenar-benar seperti yang diucapkannya. Aku insan yang lemah. Alhamdulillah, kembali kepada Penciptaku.

Semua di atas lahir dari suatu situasi dan perbincangan dua hamba Allah. Alhamdullilah sekiranya aku menujukkan sifat yang begitu. Semoga berkekalan dan bantu atau tegur aku sekiranya aku riak kepada Penciptaku.

Ya Allah, lindungilah aku dari sifat riak dan takbur. Sesungguhnya aku hanya hambaMu yang lemah. Alhamdulillah, aku bersyukur atas nikmat dan kurniaanMu. Amin YaRabbalalamin.

Alhamdullilah. Alhamdullilah. Alhamdullilah.




No comments: