Pages

Saturday, February 5, 2011

Memory Lots Of Love


Bismillah.

Di petang yang sejuk dan mendung ni, tiba-tiba aku terasa nak cari-cari cerita dalam CD Burn yang lama aku tinggalkan. Dulu, time blajar, aku suka sangat kumpul2 movie pastu burn dalam CD banyak2. Yes! saya penggemar Movie! heheheh.. REaders jgn Ikut! ini satu jenayah! hehehe... op coz ni cetak rompak. just for me~

Time tengah selongkar2 CD.. aku tejumpa satu folder dalam salah satu CD aku. Named as "MyLife". Aku bukak folder tu.. then aku jumpa balik my old dairy in words. hehehe.. dlu2 aku rajin buat semua ni.. ala gaya blog la. tp aku x publish.. sebab time tu bodo2 lagi pasal blog (sekarang pun bukan pandai sangat- BlogKu MasihKosong). Ok. Balik pada folder tadi.. aku jumpa satu VIDEO. Yes a VEDIO!!

Then aku tekan la "play". Tau x apa yang keluar..~

OurVideo (Photo + Our Song) hahahhaa... sangat2 terharu. Aku sendiri da lupa aku ada buat benda ni. Tp aku bersyukur sangat sebb aku buat benda2 mcm ni dlu.. hahahhaha. Tiba2 aku rsa windu yang amat dengan dorang. yes! sgt RIND
UUUU~

Lastly, aku nak ucapkan terima kasih sangat2 kepada 4 hamba Allah yang sanggup terima aku seadanya untuk menjadi sebahagian daripada memori mereka. Aku bukan orang yg sentiasa ceria untuk 4 HambaAllah ni, aku bukan sentiasa peneman yang terbaek dikala mereka sedih mahupun berduka, aku buka kawan yang sentiasa ada bersama mereka, aku selalu sendirian dalam bilik di kala mereka berempat bersama-sama di apptment mereka, apptmnt alamanda atau what we called "loteng". Tapi, bersama mereka merupakan masa terbaek aku dan menjadi salah satu kenangan yang sangat sweet-as-Gula. Alhamdulliah, Kau temukan aku dengan mereka. Terima Kasih Allah. Sayang Allah.



dan... sayang mereka jugak.

*this post for you.

Yes! you.. Nurul Farhana Mohammad Nor, Nadia Liyana Zakaria, Siti Afiah Samat and
Saidah Bini.
Sayang 10000000x kmu!

No comments: