Pages

Sunday, April 26, 2009

Baju oh Baju....

SEmalam aku pigi pos barang...Mula2 kmi pegi Pejabat Pos yang hampir2 Rajah Court tu.. Skali rosak la pulak penimbangnya.. Lastnya kmi pegi jua petronas yang hampir dengan UNIMAS tu... hehehehe... buang minyak ja jalan jauh2.. hehehe...ak budget mlm sbelum tu mayb aku pos dalam 100+.. skali... 35+ ja...hehehehe... yeye...ada duit lbih!!!!

Dengan Senang Hatinya kami pun pegi la bejaln2... mula-mula pegi makan dlu.. dkt Singapore Chicken Rice dkt Tabuan.. aku mcm biasa la.. Nasi Ayam Roasted n Ais Lemon TEa!!!
Yummmyyyy...... (^_____________________^)

Pastu kmi pegi OneTJ... sbb mmw mok bli game PSP.. tp xda yang besh... kmi jln2 ja.. n aku dapat.....
KeyBoard yang cute n aku bli Port USB...

Hehehehe... Balik ja ak trs "mengetes" dua benda alah ni... jadi!!! hehehe.. Malam tu ak edit PTA trus...

Sambung gik... pas pigi OneTj... kmi pegi Boulevard... aku ingat mo bli TShirt.. tp malang nya... Aku x jumpa... :'(
Tapi aku dapat Sushi n Baju Tido kaler ijau... hehehehe.... Kak Norm bli barng basah... hah?? Basah?? hahahaha... ia bli Udang, sotong, Sayur la... hehehe... ia mo msak Tom Yam mlm ni...
Yes...yes !!!!!!

Pas Boulevard.. kmi pegi BDC... Aku suka tempat ni!!!! Aku baget mo bli baju Tshirt... ya la kan...tadi ak x dapat... Sekali aku dapat 2 baju!!!! Hahahahaha.... ak suka sgt2....sgt2!!!!! cantek....! heheheheh.. tapi dua2 hitam... nda apa la ba kan...bukan aku pakai sekali...huhuhu...

Lepas ja dr BDC...kmi blik...kaki aku pun dah letih...cian nya.. :'( tapi hati aku gUMbiRa!!!
hehehehehe.... n seperti yang dijanjikan..kak Norm mask Tom Yam.. memendangkan mmw da mo blik petang ni...huhuhu

Lastly...kemarin adalah hari yang mengembirakan aku!!!!!

No comments: